воскресенье, 14 августа 2011 г.

My first Louboutin!

Всем привет!
  Вчера я впервые одела свои  Louboutin ! Я не знаю как правильно они произносятся, да и каждый произносит по своему, но удовольствие от произношения не зависит!
  Наверное, каждая девушка мечтает иметь в своем гардеробе хотя бы одну пару обуви данной марки! И не просто поставить в шкаф, а отвести для них специальное почетное место. Наслаждаясь при этом красной подошвой и изяществом высоченного каблука!
  Несмотря на то, что это мои первые туфли от Christian Louboutin, я выбрала не классический черный (хотя признаюсь, это следующее в моем списке обязательных покупок!) и даже не нейтральный бежевый (об этом оттенке я просто мечтаю), а ярко-синий! Как всегда моя жажда чего-то необычного и яркого взяла свое!
  Я не буду писать об удобстве ношения данной обуви, и я совру, если скажу, что прыгала в них как стрекоза, и что они удобны как балетки. Это не правда! Очень высокий каблук не дает полного ощущения комфорта. И я даже пару раз порывалась упасть с этой высоты, Но! Все это забывается, глядя на эту красоту! Да, я считаю, что красота требует жертв!
Как человек может быть счастлив от одной пары обуви?! Да вот так - легко!!!

All greetings!

Yesterday I have dressed for the first time the Louboutin! I don't know as correctly they are said, and everyone says on the, but the pleasure doesn't depend on a pronunciation!

Probably, each girl dreams to have in the clothes at least one pair footwear of this mark! And not simply to put in a case, and to take away for them a special place of honor. Enjoying thus a red sole and grace of a very tall heel!

Considering that it is my first shoes from Christian Louboutin, I have chosen not classical black (though I admit, this following my list of obligatory purchases!) and even not neutral beige (I simply dream of this shade), and is bright-dark blue! As always my thirst something unusual and bright has prevailed!

I won't write about convenience of carrying of the given footwear, and I will tell lies, if I will tell that jumped in them as a dragonfly, and that they are convenient as footwear without a heel. It not truth! Very high heel doesn't give full sensation of comfort. And I even few times tore to fall from this height, But! All it is forgotten, looking at this beauty! Yes, I consider that the beauty demands victims!
How the person can be happy from one pair footwear?! Yes here so - it is easy!!!

  
 
 
 
 


6 комментариев:

  1. this shoes are hot and looks pretty with your outfit:)La Folie 

    ОтветитьУдалить
  2. Thank you, Shara! It is very pleasant to hear it!

    ОтветитьУдалить
  3. The pictures are blowing me away. I'm definitely subscribing to your blog! Please check out my blog when you get a chance.

    http://www.goodbadnfab.blogspot.com
    a fashion lawyer by day, fashion police by night...I play at red carpet events, shop all over town, and live life in the fab lane in LA!

    ОтветитьУдалить
  4. goodbadnfab: Thank you! I with pleasure will follow your blog. It was pleasant to me! Has already joined your followers!

    ОтветитьУдалить
  5. Чубчик с туфлями смотриться очень хорошо)))

    ОтветитьУдалить
  6. София: Спасибо, с такой прической эксперементов стало гораздо больше :)

    ОтветитьУдалить